Bon viatge i bona ruta!

Hola a tots, benvinguts al meu blog!
Espero que aquest sigui un espai on pugueu seguir-me en els meus viatges, i que en un futur es converteixi en un espai d'aventures, de viatges, de ciència i de debat!

dilluns, 17 d’octubre del 2011

Llibres i cuina!

Hola hola!
Primer de tot, bona setmana a tothom, comencem amb energia? Espero que sí!

Us escric avui una brevíssima entrada al blog sobre què ha donat de sí el cap de setmana.

Com diu el títol ha estat un cap de setmana un cop més, tranquil, bàsicament perquè no vaig tenir temps d'anar a pagar l'excursió del diumenge (de fet l'estona que tenia per anar a pagar-la, me la vaig passar fent cua a la sucursal del banc Banamex, quan jo havia d'anar a pagar al Bancomer ...) pel que no hi vaig poder anar, ... què hi farem, un altre dia serà! Espero que diumenge que ve!
Dir també que he passat el cap de setmana sol al pis ja que la noia amb que el comparteixo se'n va anar dissabte al matí amb el gos (que per cert es diu Plank) cap a Toluca, on viuen els seus pares. Així doncs vaig aprofitar per fer el mandra el dissabte al matí (fer rentadores etc), i també per ajudar a la dona de la neteja que va venir amb el seu fill a netejar el pis (sí, sí, tenim dona de la neteja, que per 200 pesos ho neteja tot). A la tarda me'n vaig anar cap a buscar altre cop el maleït llibre de juego de tronos, la veritat crec que estic destinat a no llegir-lo... em van dir que arribarà d'aquí a una setmana i mitja (fa dues setmanes que em diuen el mateix!). Després de la nova frustració llibretera, per sort, em vaig trobar uns quants amics de l'IA al metro i vam quedar per sopar (els amics són dos guatemalencs i un hondureny).
Així doncs amb bones perspectives pel vespre, vaig decidir a anar a fer gana, pel que vaig passar la tarda caminant pels "Viveros de coyoacán" d'on es diu que surten totes les plantes que hi ha al DF i mira que és gran la ciutat! Enmig de la natura em vaig posar a llegir i mirar com el grup escolta de coyoacán feia les seves activitats (quins records, i quines ganes de tornar a veure tota la gent del cau!). Quan va esser la hora (la veritat és que per mi ara mateix esser la hora és una mica relatiu, ja que no porto ni rellotge, ni mòbil, i he de preguntar la hora als guardes urbans...) me'n vaig anar cap al centre de Coyoacán on vaig aprofitar per passejar pel mercat d'art i artesania a veure si alguna cosa em feia el pes, però res. I a les 9:00 hora del DF cap a sopar a la "taqueria Pepe Coyote", on vam menjar uns tacos boníssims, una llimonada fresquíssima i una cerveseta que estava prou bé, mentre discutíem de política i altres temes. Després de sopar, caminadeta fins a l'avinguda de Miguel Ángel de Quevedo, taxi, i cap a dormir.

El diumenge va esser un dia de mercat, primer al super-mercat (MEGA) a comprar les coses bàsiques de la setmana (llet, tonyina, carn, peix, ... etc) i després al mercat local que paren al costat de casa tots els dissabtes i diumenges, a comprar fruita, espècies, huitlacotchle, espazote, ous, etc etc, tot el que vulguis allà ho trobaràs, i molt fresc i bé de preu! M'hi vaig passar literalment hores! I un cop comprat, cap a la cuina, on vaig fer un deliciós arròs amb huitlacotchle, espazote, all, ceba, espècies, ou ferrat, carbassons, i de postres, platanets i guayaba! Mmmmm bonissíssim!

A la tarda per fer baixar tot això vaig anar a passar l'estona al Zócalo, on hi havia la onzena fira del llibre, però, un cop més, no vaig trobar res del que buscava, em penso que ho tinc malament això de llegir, ...

I res, així es va acabar el cap de setmana, un més, i el temps va passant, mica en mica sense que te n'adonis ... però mentrestant a gaudir del moment!

Una abraçada a tots, i em torno a posar a treballar!

Ah i continueu mirant les estrelles vosaltres que podeu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada